06 oktober 2010

utmattad

Skolan tar knäcken på mig. Inte så att jag känner mig lite trött eller så, utan jag är helt jävla utmattad.
Jag läser en text och efteråt så har jag ingen aning om vad jag läst om. Jag skriver av det föreläsaren pratar om, men fem minuter senare har jag ingen aning om vilken av de miljontals sjukdomar som finns som hon pratat om. 8-17 varje dag + 10 böcker att läsa, 7 examinationsuppgifter och en släpande som jag måste klara. Jag hinner bara äta, sova, vara i skolan och möjligtvis hinna med en joggingtur lite då och då. Jag blir utmattad, både kroppsligt och psykiskt och inte ens en vecka har gått och jag är redan slut. Härligt i och med att schemat är så här fullt ända fram till mitten av januari.

Jag tror jag ska sova nu. jag mår inte alls bra.

Inga kommentarer: