13 oktober 2010

Back to December

Taylors nya låt Back to December som verkar handla om hennes relation med Twilightskådespelaren Taylor Lautner är första låten som Taylor säger förlåt till någon i. Jag har hört fyra låtar från hennes nya album Speak Now och dessa fyra låtar är helt klart de fyra bästa jag hört av henne och jag tvivlar inte en sekund på att resterande låtar kommer vara lika fantastiska. Min favorit är dock helt klart Back to December inte bara för att låten får mig att gråta, utan för att känslorna kommer igenom studioinspelningen och man riktigt hör hur ledsen hon är över det som hänt. Samma sak med två av hennes tidigare låtar Forever & Always och Should've Said No där man med hör känslorna klart och tydligt även i studioinspelningen och det är dessa tre låtar som är stora favoriter för de griper tag i mig. Just i Back to December känner jag igen mig i en sak jag gjorde - dock i slutet av November för några år sedan. Jag kommer aldrig känna att jag bett om ursäkt tillräckligt många gånger, och det slutade med att båda av oss mådde fruktansvärt dåligt.

lekte i PS igen, haha. Temat på Back to December såklart.




Inga kommentarer: