19 oktober 2010

Sjuk

Avskyr feber, verkligen det värsta som finns - vad jag vet. Har ju inte haft några av de mer hemskare sjukdomarna så där kan jag ju inte uttala mig, men av de vanliga sjukdomar en medelsvensson som är 21 brukar ha så är feber det värsta!

Dock är det säkerligen självförvållad med en kombination av stress, för lite sömn, träningsvärk och förkylning. Så nu tänkte jag kurera mig. Sömn och sedan te och lite mat. Kan det bli bättre när regnet öser ner och de tappra och skrynkliga gula löven på träden får ge sig för nu är det verkligen höst och depressionstiden har börjat marschera in.

Swifts nya låt har med kommit. Heter Mean och är en äkte countrylåt. Fantastiskt bra som väntat och nu är det bara SEX DAGAR KVAR innan albumet kommer. jagdörjagdörjagDÖR! <3

Inga kommentarer: