20 september 2009

kyrkoval och ÖSK-seger <3

Det bästa som hänt på mycket länge. tre raka segrar för ÖSK och de ligger femma, tre poäng före Helsingborg. kan det bli så mkt bättre? (de skulle ju kunna ligga etta iofs.. men det är att ta i lite väl mycket. i år iaf. nästa år så ligger de bättre till)
Jag säljer inte biljetter till hemmamatchen mot Göteborg, men Malmö och Trelleborg skulle jag sälja biljetter till i Mötesplats Örebro. asnajs. längtar, och hoppas såklart på fler segrar så att de behåller femteplatsen eller klättrar uppåt. Nedåt ska vi iaf inte!


Har jobbat på kyrkovalet idag mellan 7:30 till 22:45. Kul, men aningen långtråkigt och seegt. ingen som bytte av en. Tur att jag var i min vanliga församling för att träffa alla jag känner och umgås med varje vecka livar upp stämningen rätt så rejält. + att de bjöd på te och kakor. (och godis! <3)

konfaupptakt var det med idag. jag som ung ledare var där på min lediga rast (inte så mkt till rast alltså) men det var kul. så på tisdag drar det igång med konfagrupper varje vecka <3 underbart.

Nu måste jag sova.. ska åka en mil till Uni imorgon och börjar 9.15. vilket betyder.. att jag måste gå upp senast klockan 7. stadsbussarna är ju så jäkla dåligt synkade att jag det tar nästan en timme att ta sig från Hjärsta till Universitetet. SÄMST!

Inga kommentarer: