16 september 2009

The Resistance

det var ett tag sedan.. och jag mår bättre på en del sätt, sämre på andra. men det är ju så livet är för mig. det går upp och det går ner.

Tack Erika och Tant Vicky <3 ni är underbara typer som betyder otroligt mycket för mig att ni bryr er. Hakuna Matata på er <3

Jag har förlorat vikt nu igen, och jag som just gått upp fem kilo. men jag kämpar på och jag ska verkligen inte ner under 50 kg igen. jag trivs med ett BMI som är över 15 :P

snart fyller jag år. jippi. NOT.
vill itne fira med släkten men den kommer i alla fall. det är värsta tabu om man INTE firar med dem såå.. det var bara att ge med sig. så nu måste jag städa, städa, plocka undan, städa, baka, laga mat, baka... >_< men på söndag är allt över och på själva födelsedan på tisdagen så ska jag bara äta mat hos mormor och morfar <3 en jättebra födelsedag tror jag det blir <3

Snart är det MUSE på Hovet <3 och modellfotografering med Elin! :D och sen är det november och NEW MOON HAR PREMIÄR! YAAAAAAAAY. längtar så otroligt mycket!

och idag köpte jag nya skivan av Muse som de kommer spela på hovet. The Resistance heter den <3 den är ASBRA. love it. Muse är genier. musikaliska genier.

annars kan vi säga såhär. inget är vad man tror att det är.
jag måste tänka efter lite.

Inga kommentarer: