29 mars 2009

Tokio Hotel

Det här är för dig Sara. och Enbart för dig!

Min brorsa är helt inne i THs Monsun (hur den nu stavas) och han sjunger den hela tiden och i fredags kom hen hem - HES - efter att ha sjungit den för mkt XD
och han erkänner t.o.m. att TH har en del bra låtar!

Så... Sara.. utan att ens ha träffat min bror så har du fått honom att gilla TH, det är bara aaaaaningen nördigt. inte sant? XD
(och nej, jag skyller inte på dig, jag bara retas lite :P det är faktiskt sant att han gillar den låten - aningen för mkt! men jag gillar den låten med sååå (A))


(Och jag har för första ggn nämnt TH i min blogg.. WOW Emmy goes.. uhm galen? :P)

1 kommentar:

Sara sa...

HAHA xD Fatta chocken jag fick när jag såg rubriken, han har bra musiksmak din bror ;P På engelska heter den Monsoon, på tyska är det Durch den monsun och på Japanska och tyska kombinerat är det Monsun & Koete ^^ Det är bara att säga till om/din bror önskar mer låtar med dem ;P