28 mars 2009

Fredag

Fredagen bjöd på en 15 p tenta om medicin. Svårt och jag vet inte hur det gick.
Torsdagkvällen spenderades av att jag nervöst vankade av och an här hemma och nervositeten släppte inte förrän runt halv tolv på natten då två klasskamrater (nämner inga namn) helt plötsligt - och helt oväntat - ringde mig. Jag blev inte så lite förvånad då dessa två inte är några som jag precis brukar prata/umgås med. Inte för att jag umgås med någon i klassen, men iaf.
De var helt klart berusade och (var inte generade nu) jag har inte haft så roligt på väldigt länge! Kan säga att nervositeten släppte, och jag skrattade så tårarna rann. Visst, ni var aningen deprimerade och dör inte upp dagen efter, men jag hade iaf roligt och tack vare er fick jag en god sömn - vilket jag inte haft på väldigt länge det heller! Så tack än en gång för samtalet. Det var trevligt.

Och vilka problem ni än har så vet jag att ni fixar det! Misströsta inte, livet är faktiskt underbart trots att man inte alltid ser det ;)

Vi ses på måndag eftermiddag!

Inga kommentarer: