24 mars 2009

Familj

Ens familj är oftast ens bästa vän och ens värsta vän. Man har inte valt dessa människor, men ändå känner de en bättre än någon annan, och trots sina olikheter så bor man tillsammans.


Visst vi bråkar en hel del, men trots det så har jag den klart bästa familjen <3

och jag tror inte att någon lillebror kan vara bättre än min! helt ärligt här. Vilken bror struntar i sina vänner för att umgås med sin 6 år äldre syster? följer med henne på stan, gör ärenden åt henne, ser på tjejfilmer med henne, går på bio med henne, förhör henne på läxorna istället för att chatta med vänner på msn? Min bror är BÄST, och så är det bara!
Och vad skulle jag göra utan mamma och pappa, som trots våra duster är de bästa man kan ha. De försöker förstå alla mina snabba vändningar i humöret, de stöttar, de lyssnar, de hjälper. och när jag bryter ihop av alla problem så finns de där. <3


Tack <3

Inga kommentarer: