13 februari 2009

Skridskor, Ledartröjor och plugg.

Det är så otroligt mycket plugg nu, och jag är trött, trött, trött på allt för tillfället. Dock är vädret otroligt fint idag och jag ska snart ut och träffa Carro på stan. Ikväll blir det På Spåret med Filip och Fredrik (även om också jag vill se Morgan i let's Dance. Vad underbart det är att ha sin gamla idol som är den som dansar absolut bäst <3)>

Var det bara jag som såg Tippen varenda dag som liten? med Lasse och Morgan.


I alla fall.. Igår fick vi våra ledartröjor. Fast jag har small i storleken så är den gigantiskt stor, men helt uderbart mysig <3>

I onsdags träffade jag Hanna och Elin igen, helt underbart för det var så länge sedan vi sågs! Vi åkte skridskor på Rynningeviken och tyvärr fick jag jätteont i fötterna nästan direkt så jag stoppade upp dem en aning för jag kunde knappt stå upp. Aningen surt, men trots det hade iaf jag kul då krampen i fötterna släppte för ett tag ;)

Och jag har saknat er tjejer!




1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tittade också på tippen när jag var liten :)