06 februari 2009

Dugga + blandat

Duggan är klar, och jag klarade mig inte så bra som jag hade hoppats, men ändå, jag fick med mig ett extrapoäng till den stora tentan (jag hade kunnat fått två). Det är tre duggor kvar innan det är dags för den stora tentan, och jag ska försöka knappa ihop sex poäng där så jag får sju extrapoäng till riktiga tentan som är värd 13 hp.

Det snöar galet mycket ute just nu. Hemskt, hemskt, HEMSKT. Men jag är inte på så dåligt humör i vilket fall, jag lyssnar på bra musik (Coldplay) och läser Alvbåges blogg på Na.se. Jättekul att han bloggar och han bjuder verkligen på sig själv. Jättekul att läsa.

Jag har fortfarande inte kollat på Into The Wild, och jag kommer antagligen inte få tid till det på hela helgen heller.. Men eftersom jag kl 12 på tisdag har 8 dagars "ledighet" så kanske jag får tid då. Det är inte äkta ledighet, det är bara det att vi inte har några föreläsningar - men det är tid för självstudier så jag ska försöka läsa en av mina kurslitteraturer då. från pärm till pärm. får se hur det går.

Nu tänkte jag nog ta på mig kläder - det känns inte bra att sitta i pyjamas när klockan är halv ett :p Speciellt inte när man varit vaken sedan halv åtta.

Sedan har jag insett en hemsk sak. JAG ÄR INTE HEMMA NÄR ALLSVENSKAN DRAR IGÅNG IGEN .______.
Jag är i Italiens vackra huvudstad Rom, och är antagligen i Pompeji precis när matchen spelas. Visst, jag har alltid velat åka till Pompeji och jag totalt _älskar_ Rom. Men liksom >_< Jag vill se den allsvenska premiären, det är ju den roligaste matchen i Klacken på hela säsongen ju .__.
(och nu inser jag hur mkt jag saknar att skriva om ÖSK <3)

Kan väl tillägga innan jag slutar skriva, att jag igår hade den fina ÖSK-tröjan på mig, och både telefonreparatören som lagade våra telefoner, och min lärare berömde den. och min bil fick med massa beröm (den har ett ÖSK-märke på sig <3). Så igår var en dag i ÖSKs tecken. Men jag är alltid svart-vit inom mig. Min själ den är svart, och den är vit.

2 kommentarer:

Erica sa...

Lycka till xP

ser fram emot lsk-ösk-mötena nästa år ;)

Emmy sa...

sure baby! visst. hur hade du tänkt dig det? Vi åker inte inte inte ur, och ni kommer inte gå upp. BAH :P