06 augusti 2008

Att dansa med skuggor

Hur fan kunde det gå såhär? Hur FAN kunde det bli såhär? Och nej, jag orkar inte förklara, men just nu. Kan ni inte försöka att vara lite snälla? Jag orkar inte mer nu. Jag spelar glad, jag är den Emmy som alla förväntar sig att jag ska vara. Är det något fel med det? NEJ! För visst, ni kanske undrar vad som hänt, och det är inte bara en sak, det är så otroligt många saker att jag inte ens själv kan räkna dem. Jag vet inte ens om alla saker som påverkar mig. Jag vet bara de större grejerna och jag vet att även om ni skulle veta varför jag mår skit så skulle ni inte kunna hjälpa ett jävla skit.

oh yes, Emmy goes emo. och nejdå, jag är inte självmordsbenägen eller något. Jag har bara tappat livsgnistan en aning. Den kommer tillbaka, var inte oroliga. Det är bara det.. jag har ingen att prata med. De säger att de lyssnar, men fan. de bryr sig inte. de bara säger så för att man ska säga så. De bryr sig inte ett jävla skit! alla är vi egoistiska varelser.

3 kommentarer:

Erica sa...

lililili<3
fokusera på ljuset i mörkret, right?
jag finns, och jag vet att det finns en massa andra människor för dig också.

och ett brev till ska du få hämta på småland-land, tror minsann jag ska skriva det nu faktiskt :*

Emmy sa...

åååh <3
jag fokuserar, men jag har stött på ett annat problem nu ;/ Jag kanske nämnde att jag var trött, men liksom. blicken är dimmig, allt snurrar och jag håller på att svimma - fast jag sitter ner .__. det är lite läskigt så jag får panikattacker där jag hyperventilerar en massa XD men det börjar med bättra sig nu när jag sover typ 13-14 timmar per dygn XD

och ja :D skriv ett brev till mig så blir jag så glad. KM <3
OCHJAGMÅSTEHATAGPÅDIGPÅMSNNUUUU! *viktigt*

Emmy sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.