10 juli 2008

Nyklippt och nysminkad

Nu är håret 3 dm kortare än tidigare. Gick på stan och helt plötsligt kände jag för att klippa av mig mitt långa hår, eller ja, jag klippte det till axlarna. och jag klippte ju inte, det var frisören. Jag blev i alla fall jättenöjd och på något underligt sätt känner jag mig så mkt snyggare nu ;)


Har just kommit underfund med hur ögonskuggan fungerar och nu när jag har 100 olika nyanser så kan jag exprimentera en hel del. Jag är fortfarande inne på att den ska vara diskret, men det blir mer och mer vågat, och det är så kul :D just nu är det ljusgul och mörkorange som gäller till min fina flerfärgade tunika som jag köpte i Prag.


Nu ska jag fixa till Carros present för jag ska träffa henne om 2 timmar och hon fyller 19 år idag :) Vi och en till ska bowla ^^ Ska bli så kul. Men som sagt, presenten var det. och jag kan inte säga vaddet är, för tänk om hon smygtittar här då ;P


Ha det toppenbra. <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Din nya frisyr är jätefin :DD även om jag blir ledsen att tjejer med längt hår klipper av det. Håller på att spara nu... ^^ vill ha långt!

Emmy sa...

men jag var trött på det XD dock saknar jag det, men det växer snabbt ut igen sååå ^^

och jag ser faktiskt äldre ut i min nya frisyr <3