28 augusti 2008

första universitetsdagen

Idag var min första dag som student på Örebro Universitet. Det verkar bli helt okej, men det är tråkigt att vi inte träffat kurskamraterna ännu. Jag hade gärna pratat ihop mig med de som ska läsa samma program som mig istället för att träffa alla som läser vid Hälsoakademin. Men men.. Jag får träffa dem på måndag och det blir säkert bra ;)

Det var mest information och rundvandring idag. Sedan när vi hade 45 min fritid så hämtade jag ut busskort och universitetskortet. Det passade bra ^^

Orkar inte med massa "lärakännaativiteter" innan jag vet vilka kurskamraterna är så jag går inte på nollningen ännu. men visst.. det verkar helt okej. Serums färger är ju gult med, och det är ju min favoritfärg.

sååå vad ska jag göra i tre dagar nu? XD

Inga kommentarer: