13 augusti 2008

Ryggskott ;/

Baka, baka, baka. Jag ÄLSKAR att baka. så också idag. Ipoden på hög musik, jag dansar genom köket (tur att jag är ensam hemma) och två sorters kakor hann det bli innan det hände. När jag skulle ta ut den sista plåten ur ugnen så hugger det till rejält i ryggen. Det svartnade för ögonen och det var precis att jag fick upp den varma plåten utan att tappa den på tårna.

Jag måste stå precis stilla och rakt för att inte känna av det. Andas jag djupt så gör det fruktansvärt ont. Jag har legat stilla i flera timmar och dåsat, men det har inte blivit ett dugg bättre. Alvedon hjälper inte och just nu orkar jag inte sova mera. Jag vet inte ens hur jag ska ta mig upp ur soffan som jag sitter i just nu. Irriterande.

Och idag fyller Sara 18 år. ETT STORT GRATTIS TILL HENNE! <3

1 kommentar:

Anonym sa...

usch! Det måste vara redigt obekvämt.
Krya på ryggen! :) En frisk Valda är en gladare Valda.