17 oktober 2011

lite blandat mitt i Oktober

Bara några få dagar till Israel nu. Börjar bli lite nervös faktiskt. har börjat packa nu med, så nu känns det plötsligt som det är på riktigt!!


Emy tvingade på mig en bokserie och då jag inte hade så mkt annat att syssla med för tillfället (jag klarade praktiken och har studieuppehåll till mitten på Januari) så tänkte jag att: varför inte..
Jag är kär. Helt klart årets överraskning när det kommer till böcker. Fjärde i serien kommer nu i November och jag lääängtar som en galning.





Har även börjat lyssna på McFly igen, de är för roliga de grabbarna alltså. Jösses.
Trummisen, Harry Judd är även med i brittiska varianten av Let's Dance (Strictly Come Dancing) och han är rätt duktig faktiskt. Gitarristen Tom Fletcher har skrivit en låt till London OS 2012 som är sjukt fin <3 De är duktiga grabbar allihopa av dem <3


Hittade denna från brittiska X-factor. Janet Devlin är favorit att vinna tävlingen, hon är sjukt söt och fantastiskt duktig.


Inga kommentarer: