28 oktober 2011

I wish I'd never grown up

Nyss var det Twilight Fan Event på Hovet med Robert Pattinson och Ashley Greene. Jag hade haft en biljett men jag bedömde det som att jag varken har tid eller råd att åka. Nu sådär i efterhand vet jag inte om jag ångrar mig eller inte, för hade varit en upplevelse att se dem på riktigt. Men jag fick ju se Kristen och Taylor förra året så det får räcka. Jag ska ju faktiskt se Taylor Swift igen så det är värt det.

Den här fredagskvällen är sådär. Jag är förkyld, har varit uppe på universitetet och blivit störd av massa jobbiga T3:or och så har jag bakat massor och varit på Gity Gross för första ggn och det var väldigt rörigt så jag blev bara ännu tröttare i huvudet. och nu så har avloppet havererat igen, eller ja, det är stopp så vi kan inte använda rinnande vatten för tillfället.

Jag är trött och förkyld och jag är totalt orkeslös. Den här dagen är jobbig och jag känner för att sova eller gråta lite just nu bara. det är så oerhört tråkigt att vara här hemma just nu, och ännu tråkigare att vara så förkyld att jag knappt kan andas :(


Imorgon däremot har alla förutsättningar att bli toppen!Centrera
först ska jag till Marieberg med Maria och sedan blir det semifinal i svenska cupen med ÖSK och så avslutas kvällen med Halloweenfest.

Update: Bild på mig som Black Swan, det var det enda jag kunde komma på när jag inte hittade min häxhatt xD

Inga kommentarer: