25 oktober 2011

1 Year Speak Now



Idag är det ett år sedan Speak Now kom ut, otroligt vad mycket som kan hända på ett år. Jag var så fruktansvärt ledsen när Taylor ställde in Skavlan som jag hade biljetter till och jag var säker på att det var min enda chans att någonsin se henne live. Men det hela löste sig ju till något mycket bättre eftersom hon kom till Norge och jag åkte dit, träffade henne, såg hennes Europaturné och nu ska åka till New York för att se hennes amerikanska turnés sista konsert. tänkte passa på att köpa Wonderstruck när jag är där också, och hennes Live-CD som släpps när jag är i the Big Apple <3





Lärde känna några fantastiska människor i Oslo som jag fortfarande har kontakt med, underbart underbart underbart. #trueswiftie

Det är lite galet egentligen när man inser att hennes karriär bara varat i 5 år. Hon har uppnått så otroligt mycket på så kort tid, utan hjälp av någon TV-serie eller kända föräldrar. Hon har jobbat sig upp till sin framgång helt på egen hand. igår var det exakt 5 år sedan hon släppte sin första skiva och idag har hon sålt över 20 miljoner album. Det är utveckling och framgång.

Jag läääängtar så otroligt mycket till New York just nu, vilket jag gjort sedan jag köpte konsertbiljetterna i april men nu när det är så nära så känns det ännu mera overkligt och jag kommer inte kunna tro det förrän jag är inne i The Garden med biljetterna i handen.

Så grattis Tay till 5 år som artist och 1 år med Speak Now <3

I love you

Inga kommentarer: