26 september 2011

I'm a lightweight easy to fall easy to break

Taylor Connect funkar inte. eller det funkar, men inte för mig. Jag kan inte logga in alls och DET. STÖR. MIG.

Iaf så är det inte alls så bra just nu. Jag är i en formsvacka eller vad man nu kan kalla det och just nu vet jag inte alls vad jag vill göra med mitt liv. Jag kan inte se mig i framtiden och jag tvivlar på min förmåga att växa upp och bli någonting för just nu tycker jag inte att jag duger till något. Det hela känns som en otroligt brant uppförsbacke och just nu orkar jag inte ens tänka på att klättra uppåt. Så jag fokuserar på att klara av den ena minuten efter den andra utan att göra något jag senare kommer att ångra. Jag har redan en LÅÅÅÅÅNG lista med sådana saker så den behöver inte precis bli längre.

Men just nu tar jag inte tag i saker, jag ger upp och jag sitter här. Jag kommer säkert tillbaka, det brukar jag göra men just nu så lägger jag av ett tag. Det är liksom inte ens roligt att leva just nu. Fejjan får vara ett tag, likaså allt annat som inte har prio 1 (dvs skolan) för jag orkar inte ens hålla upp en fasad just nu. Det är som det är.


Tack Maria för att du spenderade några timmar med mig idag, jag har inte kunnat skratta och känna mig levande på ett par dagar nu så TACK <3 jag behövde det även fast det slutade i att jag spenderade pengar jag skulle spara till våran New York-resa.

Inga kommentarer: