15 maj 2011

skor, klänning, Arwen

inlägget om Mean var nummer 666, det passade ganska bra. Det var länge sedan jag kände mig så sviken av några jag trodde var mina vänner. Men jag gissar att man alltid finner ens sanna natur nån gång. Men jag avskyr att börja lita på folk som sedan sviker. Och nej, jag kommer inte lita på dem igen, aldrig.

iaf. har inhandlat nya skor och en finfin klänning som jag ännu inte lagt upp bilder på. bilderna kommer här. för övrigt, jag har massa att göra, och jag är helt slutkörd och orkar inte så jag vet inte. jag bara tar dagarna som de kommer just nu. jag hoppas få tillbaka livsgnistan i sommar igen.




sista bilden är jag utklädd till.. just det, Arwen i LotR. vet inte om det är så tydligt men jag tycker iaf att det blev rätt bra! och jag sydde kappan/luvan själv på en timme och den är otroligt fin! kärlek till den!

3 kommentarer:

Elin sa...

Klart att det syns vem du gestaltar. Det blev ju toppen med manteln! Du är så duktig :)

Madde sa...

kan du inte göra ett inlägg vart du köpt klänningen? :D skulle gärna vilja ha det...

skicka gärna länk om det är nån sida du köpt den på elr om de är nån affär!

skicka i nått inlägg på min blogg...

Anonym sa...

Hej! Det finns ingen möjlighet att man skulle kunna få köpa din kappa för en mindre summa? Det är otroligt svårt att få tag på liknande och jag själv kan inte sy :) tänkte om du inte skulle ha nån mer användning för den. Vänliga hälsningar Jill (jillsvennberg@spray.se)