05 mars 2011

vårkänslor

okej. så typ två dagar kvar tills jag är i Oslo. UNDERBART.
jag behöver verkligen komma bort lite nu och jag är sjukt trött på allt faktiskt.

det härliga är. VÅREN ÄR HÄR. okej det är fortfarande två decimeter snö ute, men det är bara plusgrader, vattnet rinner i strida strömmar längs gatorna och solen den skiner från en klarblå himmel. Bäst av allt. Fågelkvitter. massvis av fågelkvitter. och så kommer bussarna numera i tid också, även det är ett starkt vårtecken.

Idag har jag varit med maria på stan. hon skulle shoppa och jag skulle vara smakråd. slutade med att jag köpte minst lika mkt, inte bra då jag ska shoppa i Oslo ju! men hittade finaste tröjan på Gina, och brorsan tyckte med att den var snygg så det var ett bra inköp! sedan ny foundation, lim och ett hårband, som jag verkligen inte borde köpt, men jag blev kär <3
värsta var att jag tappade bort mina solglasögon! okej, de kostar 1£ i London, men det är inte varje dag jag åker dit och kan köpa ett par nya - om de finns kvar. och dessa glasögon är mina absoluta favoriter :(
nån som snart åker till London kan väl säga till så får de pengar att köpa ett par nya åt mig (10 spänn liksom det är inte så dyrt!!)

sista bilden på mina underbara glajjor:

Inga kommentarer: