21 mars 2011

Ny kakbok!

Köpte den i helgen när jag var på stan med Fialotten <3 Hon fick en också som en försenad inflyttningspresent (hon flyttade för ett år sedan, och ska flytta igen snart. jag är en så bra vän som är aningen efter. eh)

Boken är HELT UNDERBAR! Jag tänkte försöka baka alla recepten i den faktiskt. kommer ta ett tag, men det är så värt det! (Pappa är helt på idén) Pappa öppnade boken, såg två sidor och frågade sedan varför jag fortfarande stod i hallen när köket var ditåt *pekar mot köket*, jag tror han är rätt taggad på att jag kommer igång. Han ÄLSKAR sötsaker mer än vad jag gör, dvs inte lite, och han är mitt största fan när det kommer till bakverk. Hinner knappt smaka dem själv innan de tar slut. Cheesecakes är hans favorit. Kanske ska baka nån sådan nu i veckan?? hmm

Här är iaf boken. Rekommenderar den VARMT. helt underbar!


hittade även denna sida av en slump: http://cakedreams.se är otroligt sugen att köpa massa därifrån nu! får se vad det blir! Tårt och kakdesign är bland det roligaste jag vet, men jag ar så mkt kvar att lära mig!!

Inga kommentarer: