24 januari 2011

whoop

Hmm jag inser att jag nog är ett dåligt fan! Har 60 av Taylors rare sånger, dvs, de som läckt ut och inte officiellt är släppta. och då menar jag inte de som vanligtvis lyssnas på som I'd Lie för den har alla hört xD

Och visst, alla är inte superbra, men vissa av dem är fantastiskt bra. Men dock inte meningen att man ska höra dem egentligen. Men om man med ett enkelt knapptryck får tag i dem.. tackar man nej då? Jag BORDE göra det, men i ögonblicket beslutet tas så tackar man faktiskt inte nej. tyvärr.

Men jag har bra musik att lyssna på iaf.


Och jag har en ljumske som skriker varje gång jag lyfter på benet. Jättekul att halta. Men jag gick ut för hårt på gymmet igår, helt och hållet mitt eget fel :(

Har börjat T4 nu. Nya schemat verkar inte lovande för ett liv. Så vi ses i Maj nångång när jag kan andas igen - om jag fortfarande lever.

Inga kommentarer: