16 januari 2011

Året som gått

Detta har hänt i mitt liv 2010:

- Fick/köpte ny mobil. Den heter Carlisle <3
- Katastrofen på Haiti och jag skänkte pengar till Läkare Utan Gränser
- Vampire Diaries började på svensk TV
- Taylor Swifts filmdebut i Valentines Day
- Köpte en ny dator - den heter Bellatrix
- ÖSK inleder allsvenskan med en seger
- Örebro Universitet får läkarutbildning
- Vulkanutbrott på Island slår ut hela Europas flygtrafik
- Åker till London
- Ser Chelsea spela på Stamford Bridge
- Ser Fantomen på Operan i London
- Prinsessafton i kyrkan
- Hittar massor med Fanfiction
- Lär känna Ellen och Hanna
- MUSE ställer in konsert i Sverige
- Konfirmanderna konfirmeras :(
- Min bror konfirmerar sig
- Karro vinner krampen
- Twilight Movie Night, tre filmer på bio, Premiär av ECLIPSE
- VIP-biljetter till Hovet för att se Twilightskådespelarna
- Rom med kyrkogänget
- fick älghorn av Kevin
- inhandlade gladiatorsandaler
- hittade och köpte en Evenstar i Vatikanstaten <3
- Finaste sommaren i Oslo
- Spanien vinner VM-guld
- Jag är på Holmenkollen
- Ser FC Barcelona spela på Ullevaal. får även känna på gräsplanen
- Provar på Tusenfryd
- Badar i Norska havet
- Swift släpper ny Singel
- Kungafamiljen besöker Örebro
- Jag börjar älska hårband
- Jag finner en passion för läppstift
- även knästrumpor är fina
- Ballerina Pepparkaka lanseras
- Jag köper en ny locktång
- Grey's Anatomy säsong 6 börjar
- Taylor Swift vinner 4 Grammys bl.a. Album of the YEAR!
- Emy flyttar till Örebro
- Har fyllt 21
- Jennie har hälsat på
- Har sett min första teaterpjäs: I Skuggan av San Siro
- Speak Now släpps, säljer över 1 miljon ex på mindre än en vecka
- Biljetter till konsert i Oslo släpps och jag köper dem!
- Påbörjar Fanprojekt till T. Swift
- Praktiserar på TIVA och Kirurgavdelning
- Snö i OKTOBER
- Harry Potter del 7 har premiär
- Åker till Lund och Köpenhamn i snökaos
- Morfar fyller 79
- Swift ställer in Sverige
- Jag missar varenda tenta
- Firar det nya året med Elin och Sophie bl.a.

Inga kommentarer: