28 juli 2010

SPEAK NOW! 25 okt

Nedräkningen har börjat. Min absoluta favoritartist släpper sitt tredje album (SPEAK NOW) och drar ut på sin första världsturné, och det finns en chans att hon kommer till Sverige och jag är lycklig! Inte bara för att möjligheten till att KANSKE få se henne live, utan mer för att man inte hört ngt om att ett nytt album är på G och så helt plötsligt så kommer det ut att första singeln kommer om 3 veckor och albumet 25 okt. Det är liksom inte alls långt kvar och jag har i två månader nu varit helt inne i hennes musik - enbart. De går på repeat i min hjärna konstant och jag tröttnar inte på hennes fantastiska låttexter för de är så verkliga och ärliga.

Artisten är Taylor Swift btw, och har ni itne hört talas om henne så rekommenderar jag att ni snarast kollar in hennes hemsida eller söker på henne på youtube/spotify eller whatever.

Älskar att hon är så otroligt ärlig, står med fötterna på jorden och är helt och hållet vanlig. Hon har sina problem med kärlek, kompisar och livet i allmänhet och det som gör henne så speciell är att hon kan uttrycka det som sker i hennes liv i låttexter som berör en ända in i själen och som kan få en både glad och ledsen. 4 grammys, första countrystjärnan att vinna en VMA, 9 nomineringar till TCA nu i år, vinnare av entertainer of the year och åtskilliga andra vinster och nomineringar står på hennes meritlista och hon är bara 20 år, skriver musiken/texterna själv och är fantastisk mot sina fans.

Jag älskar henne!



1 kommentar:

Andrea (TaylorSwiftSweden) sa...

kika in på sveriges första fansida om världens underbaraste Taylor Swift! :)
www.taylorswiftsweden.blogg.se