09 december 2011

Frisyr

Två "nya" frisyrer på mig. Den första är en flätad inspirerad av en look madonna hade på röda mattan för ett tag sedan. den är svår att göra på sig själv så Maria fick göra den på mig, gjorde den dock på Sofia för ett tag sedan och blev sjukt fint!




Den andra är än en gång inspirerad av en viss Miss Swift. Har lockat håret som jag brukar göra och så har jag bara tryckt ihop lockarna i en "bulle" på sidan och lämnat den halvt utväxta luggen att hänga löst runt ansiktet. 6-7 hårnålar är allt som krävs för denna frisyr beroende på hur mkt hår du har då iofs. Jag har inte sprayat eller något för att det blir en 'krispig' konsistens på håret och det tycker jag inte om så ja, lockarna kommer att gå ur under dagen och det hela kommer se mer naturligt ut.




Inga kommentarer: