29 augusti 2009

lite allt möjligt

Nu har jag fått beskedet att jag klarade första tentan och det är jätteskönt :D andra vet jag att jag inte klarade, så det resultatet kan gärna vänta ett tag till :p

gick på introduktionen i torsdags. himla onödigt, kunde allt de gick igenom så jag åkte hem efter en timme.. aldrig att jag är där 6 timmar när jag redan vet allt som sägs. Jag åkte till landet istället.

Jag var hos mormor och morfar på landet tors-fre och det var mys! mycket mygg så vi var mest inomhus hela tiden, men jag har iaf förbättrat min urdåliga korsords-hjärna. Det är ju alltid något liksom.

Har mejlat CSN nu med, angående tillgodoräkning nu när jag hoppat av RTGSSK och går vanliga SSK. jag måste ju gå om ett år och ska kunna tillgodoräkna vissa tentor :D

har även köpt boken "Genom dina Ögon" av Stephenie Meyer, författaren till Twilight-serien. Jag har läst fyra sidor.. den är inte så bra xD jag måste ge den en chans, jag vet, men jag är för trött nu så jag inväntar sista boken i Ögat över Månskäran-serien istället. Längtans rike heter den och jag kommer få den ganska snart :D

Inga kommentarer: