02 december 2008

112

så många inlägg har nu min blogg.. iaf i bloggstatistiken, men jag vet inte..


vet inte vad jag ska skriva nu. Tomt bara.

VärldsAIDSdagen har kommit och gått, konfirmander har fått komma på så många dödliga sjukdommar de kan på två minuter, jag iklädd gryffhalsduk med gryffparaply (egentligen är det Svenska Kyrkans färger, men de ser ut som gryffindors :P).

Jag har träffat Sara <3
Tack för presenten snygging, jag tycker massa om dig!


annars är det skit, men jag lever.
jag har fått beröm för mina lussebullar, lussekatter och pepparkaksdeg. Det är alltid bra. Baka kan jag göra även om humöret är i botten av brunnen nere i australien eller nåt..

nu ska jag vara lite mer miserabel och läsa Eclipse innan jag ska försöka sova.

och Erica, vi tar det på msn eller nåt. jag kan inte blogga om det ;/
puss på dig <3

Inga kommentarer: