24 maj 2010

Det börjar reda ut sig

Har varit orolig att mitt tillgodoräknande inte gått igenom då jag inte fått det bekräftat, så jag mejlade studievägledaren i torsdags då sista anmälningsdagen till tentan var i söndags. Men idag kom svaret att det visst har gått igenom och bara några minuter senare så kom det upp på mina betyg med så det är klart nu. Är jättegld, då det innebär att jag är klar med allt för nu.

Missade ju KTC-omeximinationen. 10 gör den och EN! missar och såklart är det jag :( Är jätteledsen och irriterad över det men jag får väl se när jag kan göra om det. ska upp och prata med läraren imorgon hade jag tänkt då jag inte är i Sverige när nästa omeximinationstillfälle är. Och pengarna till CSN är tillbakabetalade och allt är lugnt faktiskt. Det känns bra, bara nu om jag kunde få lite mer jobb från Personlig Assistans så skulle allt vara toppen!

Idag träffade jag lilla Fia och vi åt pasta och citronglass och vi hade mysigt. Tack för det älskling.

Ska snart upp på stan igen, för så fort jag satte foten innanför dörren så ringer Maria och vill gå på bio. Har velat se filmen ända sen jag fick reda på att den skulle gå och Maria kände samma sak så nu är det en dejt X) Trevligt värre.

Och grattis Saga för att komma vidare i Idol. =)

Inga kommentarer: