13 februari 2009

413

Nu har jag sett 413 filmer, det är i alla fall så många som jag har uppskrivet på min finfina lista i excel. Så fort jag kommer på någon film jag sett för länge sedan så skriver jag in den, och efter att ha frågat ut Elin om vilka filmer vi såg på grundskolan så är jag nu uppe i 413 filmer :D

Mitt mål är att ha nått 500 innan julafon i år. Tror ni att jag klarar det?
Jag kanske ska börja med att se alla James Bond-filmer som vi har, vi har alla här hemma men jag har inte orkat se dem.. ännu. Och bara de filmerna är ju ca 20 stycken. sedan har jag köpt massa filmer som jag ännu inte sett, så minst 30 filmer har jag här hemma just nu som är osedda.
Jag tror att om jag har tiden så kommer jag klara mitt mål på 500 filmer innan jul.

Ge mig tips på bra filmer att se.

Mina favoriter är barnsliga filmer som A Cinderella Story, High School Musical, Narnia, Guldkompassen, HP, SoR, Fantomen på Operan, The Notebook, Wild Child, Twilight, A Walk To Remember, The Holiday, Mission Impossible, Bourne-filmerna, Ocean's filmerna, Hooligans..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, vi har precis samma filmsmak! Har du sett Stardust? Annars måste jag tipsa dig om den. Jättesöt film tycker jag. :)

Jag måste också börja fylla i alla filmer jag har sett. O.o' Ofta man kommer ihåg alla. :P