07 december 2008

Atomfysik .__.

Japp, atomfysik handlar min nästa tenta om, och den är den 12/12. Jag kan knappt någonting just nu, och jag har inte orken att plugga heller, vilket gör mig sjukt stressad.

Håller iaf på att renskriva alla anteckningar, och det är iaf något. Men det är sjukt mycket anteckningar och jag är massa trött på det här. Jag hoppade av kemin på gymnasiet, och det får jag skylla mig själv för nu. Det hade varit så mycket lättare om jag läst den kursen.

men men.. vi kan ju låtsas att atomfysik är underbart roligt och att det inte finns något mer spännande än strålning och fotoelektrisk effekt.

Den här bilden ritade jag i paint så jag skulle få in det i mitt Word-dokument så att jag förstår bättre. Det är SÅ KUL (not) att rita av mina anteckningar i paint. (och nej, jag tänker inte skanna in det, för jag lär mig mer av att rita av det faktiskt)

Tjohoo.. tillbaka till pluggandet nu då. För pluggar jag några timmar till så kan jag läsa lite mer Twilight sedan <3

Inga kommentarer: