09 juni 2011

det går att påverka

Det var tal om att det "kanske" skulle bli midnattsvisning när den sista filmen om Harry Potter skulle komma ut och jag som ett stort fan skulle såklart supergärna även vilja ha möjligheten att se del 1 innan midnatt och sedan se del 2. Så jag kontaktar bioklubben på facebook om detta och döm min förvåning när jag snabbt får ett svar att de gillar mitt förslag och ska ta upp det!
Till min förvåning och - såklart, stora glädje så dröjer det några veckor och sedan kommer beskedet att de har en dubbelvisning i ALLA SVENSKA BIO-STÄDER!

Känns sjukt kul att kunna vara med på påverka! och självklart ska jag gå! fixade biljetter 07:00 imorse då bioklubbsmedlemmar får köpa dem dagen innan alla andra! fina platser blev det med. Tack SF




men ja, det slutar verkligen här. Kommer kännas oerhört tomt inom mig där halv 3 på morgonen den 13/7 då allt verkligen är... slut.

Inga kommentarer: